dimarts, 19 de maig de 2009

Bosses

Temps de Flors -Girona-

11 comentaris:

  1. Un tractament i textures genials Oscar ! bona feina m´agrada molt, una imatge que ja he vist pero no amb aquest toc personal que tu li dons
    que sembla realment una altre ,felicitats campió
    per cert has llegit el meu mail ? vinga ens veiem !

    ResponElimina
  2. bufff, realment n'has tret molt partit de Girona, temps de flors! Aquesta també la tinc, però la teva li dóna mil voltes....
    estic preparant les del concurs, però no ho tinc gens clar... en fí, probarem sort!
    Les penjaré al bloc personal d'aquí uns dies, que em diràs que en penses?
    Una abraçada oscar!

    ResponElimina
  3. Carai! quina foto més bonica! i la intal·lació tb és genial. Amb quatre bosses tot el que es pot aconoseguir!
    El tractament de colors ja començo a identificar-lo com algo teu...
    Un any vàrem participar (amb la jordina i la merce) fent una instal·lació, ens ho varem passar super bé. Son molt enrotllats els jardiners que teniu a Girona!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Que guapa! m'agrada els colors que li has donat, un moment molt ben trobat, petons maco.

    ResponElimina
  5. una foto molt original! colors i textures molt encertats, i aquest format més apaissat m'agrada força,

    salut!

    ResponElimina
  6. em fascinen, les cadències, les geometries...
    m'agrada molt
    bon contrast.

    salut

    ResponElimina
  7. Molt original. M'agrada es tractament. Per cert, tens un blog molt interessant. Felicitats :)

    ResponElimina
  8. Una fotografía muy original. Nunca había visto esta exposición floral en bolsitas, y el contraste de ellas sobre la piedra, hacen una fotografía diferente. Me ha gustado ¡Felicidades!

    Un abrazo.

    ResponElimina
  9. Hola Oscar, gracies pel teu comentari.
    Tens unes fotografies molt originals, m´agraden !!!!
    Seguire pasant per aqui, en pots estar segur.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  10. Una paráfrasi floral del mur de les lamentacions, on les flors substitueixen els precs. Un ritme quasi musical per a una excl.lent composició.

    ResponElimina