diumenge, 23 de març de 2008

Estrès

6 comentaris:

  1. Doncs si l'estrès, el moviment diari que portem, m'agrada, molt ben captada Oscar, i bons colors.

    Petons maco, i ves amb compte amb la xocolata :)))

    ResponElimina
  2. Hola Oscar,

    Feia dies que no hi havia foto nova!

    Molt bona aquesta congelació del moviment. Crec que ho he dit centenars de vegades, però m'encanten les fotos que mostren el moviment, i aquesta és molt bona.

    ResponElimina
  3. no te l'havia comentat aquí, em semblava haver-ho fet, però era l bloc de fotos...

    bon moviment

    salut

    ResponElimina
  4. Hola, Oscar. El mateix dic. M'agrada molt aquesta sensació de trànsit que desprèn la foto.

    ResponElimina
  5. Hola Oscar !! despres d´ uns dies
    fora de servei he vist els teus ultims treballs fotografics jo no ser si he posat el llisto molt alt pro tú et surts!! amb aquestes dues imatges,la de el moviment excelent!! has sapigut captar el moment just i l´altre un fantastic b/n molt ben treballat com la escena,felicitats company...Salutacions !!!

    ResponElimina
  6. M'agrada molt el dinamisme i la compo.
    Es estrany veure fotos teves amb color!!!,salut!

    ResponElimina