divendres, 12 de desembre de 2008

De Postres.....

12 comentaris:

  1. Me gusta mucho, mucho lo que le has hecho! Un saludo!

    ResponElimina
  2. Ostres m'encanta la composició i el tractament aquesta ja més de retoc, et felicito. Això del retoc és una cosa que m'agradaria endinsar-m'hi aviat, però de moment no m'hi he atrevit. Res, que m'ha agradat molt.
    Salut !

    ResponElimina
  3. La trobo boníssima! No te desperdici cap aspecte... enquadrament, llum, tractament, etc... Enhorabona!

    ResponElimina
  4. Genial comoposició i tractament, t'ha quedat una imatge molt bona!

    salut!

    ResponElimina
  5. hola,

    m'agrada molt, un molt bona compossició i un tractament original.
    per mi aquesta foto parla del temps, de solitud, abandó....com a postres no me la menjaria!!!

    molt bonissima feina,

    salutacions,

    cristina

    ResponElimina
  6. Gràcies per els teus darrers comentaris Oscar, el mateix dic jo tu no et quedes curt no ser com las fet aquesta poma "caducada" pero m´agrada moltissim, magnific treball !
    Salutacions.

    ResponElimina
  7. Ostres, m'agrada moooolt, aquesta poma parla, i tècnicament és molt bona!!
    Felicitats!!
    Salutacions!

    ResponElimina
  8. Hola Oscar! Preciosa. M'agrada molt la tonalitat. Bones festes!

    ResponElimina