dijous, 4 de desembre de 2008

Emma

6 comentaris:

  1. Casualment, fa pocs dies vaig descobrir el teu fotoblog i em vaig quedar una estona mirant les teves fotos marítimes fantàstiques i també la de la placeta... quin lloc tant especial io amb tant encant. Felicitats pel blog.

    ResponElimina
  2. Bon retrat, molt ben aconseguit.
    Molt bones fotos al teu blog.
    salut.

    ResponElimina
  3. Bons tons i tractament Oscar ! marca de la casa
    m´agrada el retrat,Salutacions

    ResponElimina
  4. Ostres, moltes gràcies per el teu comentari! Tu també tens un gran recull de fotografies, estigues segur que l'aniré seguint,

    salut i bones fotos! :)

    ResponElimina
  5. Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!
    costume jewelry

    ResponElimina
  6. gracies Oscar! no sabia qe tingessis aqet bloc...
    l'altre dia m'ho va di la Pili i he estat miran fotos....m'encanten...
    i m'ha sorpres especialment aquesta de meva!
    a mi...no m'agrada gaire pero bueno...

    adeu!:) i mersi!

    ResponElimina