diumenge, 27 de febrer de 2011

Palamòs

    Fotografía Nocturna del Port de Palamòs

5 comentaris:

  1. fantàstica panoramica... La imensitat m'absorbeix...
    Un pto!

    ResponElimina
  2. Osti.. Oscar..!! t´has lluit una posta excelent
    jo diria imsuperable ho te tot... que mes puc dir en trec el barret!! Felicitats i ens veiem..

    ResponElimina
  3. Quina passada!!
    com sempre, em sorpres agradablement :)

    espero que estiguis bé, mil petonets

    ResponElimina
  4. quina posta més bonica, quina fotarra,
    m'agrada!

    salut i bon cap de setmana

    ResponElimina
  5. La trobo realment bona! M'encanten els colors del cel reflexats a l'aigua!
    Per aconseguir una bona foto com aquesta cal ser bo darrera la càmara i trobar-te unes condicions de llum úniques i especials!
    La trobo GENIAL!

    ResponElimina